اعضای باند ۱۶ نفره سرقت موتورسیکلت در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در عملیات جداگانه ۱۶ نفر از سارقان  باند سرقت موتورسیکلت و مال‌خران اموال سرقتی شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
او گفت: در بررسی‌های میدانی مشخص شد که بیشتر سرقت‌ها در ساعت‌های ۱۹ تا ۲۳ انجام‌شده و متهمان با تشکیل باند حرفه‌ای با موتورسیکلت و به‌صورت سه نفرِ و با پوشش ماسک و نقاب اقدام به تعقیب موتورسوران پاکشتی که اغلب نوجوان بودند، کرده و در مکان‌های خلوت با تهدید چاقو و ضرب و شتم آنان، اقدام به سرقت موتورسیکلت می‌کردند.

سردار جاودان گفت: در مخفیگاه‌های متهمان ۱۵ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی سرقتی کشف شد و متهمان به ۳۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند که با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: خانواده‌ها وسیله نقلیه ناامن، ناایمن و غیرقانونی در دست فرزندانشان قرار ندهند تا در مکان خلوت تردد کنند.
سردار جاویدان گفت: موتور‌های پاکشتی پلاک نمی‌شوند و همین موضوع سرقت این وسیله نقلیه را آسان‌تر کرده است.
وی گفت: براساس قانون، معامله هر نوع وسیله نقلیه موتوری بدون پلاک ممنوع است.
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به پرونده کلاهبرداری یک شرکت فروش خودرو گفت: هزار و ۲۰۰ نفر از شرکت نامبرده شکایت کرده اند که هزار میلیارد تومان از آن‌ها کلاه‌برداری شده و تاکنون در این رابطه ۱۳ نفر دستگیر شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.